Min blogg Mitt liv Mina tankar



lördag 21 november 2009

Hej




Hej!

idag känner jag mig inte mkt bättre än igår, hostar, buuhh...
men imorgon kanske det är bättre.
var ute i stallet först på morgonen och gav hästarna mat. Men sen när jag kom in så värmde jag lite Oboy och drack det och sen somnade jag på soffan så min snälla mamma gick ut utan att väcka mig och släppte ut dem i hagen.
Men imorgon vill jag rida om jag är det minsta bättre än idag.
idag tänkte jag spela Sims3 det var längesen. och så ska jag mysa med mina hundar, fast det var inte så längesen.

På tisdag ska jag vara med Hanna efter Luciaövningen. Hon är också sjuk men vi hoppas att vi ska orka vara med varandra på tisdag!

nästa helg ska jag julhandla med Sandra och Johanna :)

xoxo// Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar