Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 29 november 2009

Måste göras om! :D





Var i Hökerum igår på fest hos bästa Ebba,
det var jätte roligt! :D
bastu, bandy, hästfilm, godis o massa med annat sköjsigt! :)

Idag så har jag varit ute i stallet som vanligt. Dressyr blev det idag osså gich superbra, hon har kanske lite mycket överenergi men annars så är hon jätteduktig :)

Sen i eftermiddag blir det att kolla på Desperate Housewives :)

och så har jag tänkta att julpynta lite med!
det är så mysigt med julstämning, älskar det mer eller mindre. Jag har kommit på att man kan ju ta fram det långt före jul för det är ju inte lika mysigt efter jul :)<3

Men nu så står mamma i köket o lagar mat så jag får väl gå och hjälpa henne och duka eller nått lite så :)

Hahaha, ha det bättre än bäst !!

XoXo// Eliina <3<3



Första Advent idag med!! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar