Min blogg Mitt liv Mina tankar



lördag 26 december 2009

18.07




TjugoSjätteDecember

ajajaj.. jag har träningsvärk i både armar och ben. Pga ridningen igår och skidåkning idag. Men vad gör det, lite ont när man har så kul? absolut ingenting. Men man kan ju önska att man slapp träningsvär. hhihi

lördag är ju min dag att laga mat, eller laga spagetti o köttfärssås är mera rätt sagt för det är vad vi äter på lördagar. Pasta är gott och nyttigt och lätt att laga! hahaha, det är bra! att det är lätt att göra! Fast jag klarar svåra grejer åsså såklart! huhu
Nu ska jag se på desperatehousewives och senare ikväll när vi har tagit in hästarna och ätit kvällsmat, vi ska äta risgrynsgröt,mmm så ska vi se på "What women whants" med Mel Gibson och Helen Hunt tror jag det är som är huvudrollerna!

Trevlig kväll ska jag ha, hoppas att ni får det med! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar