Min blogg Mitt liv Mina tankar



fredag 4 december 2009

Bästa Dagen^^


Fredagsmyys^^


Fredagsmyys^^









Vad ska man säga? Fredag är alltid fredag! <3

helt undebar skoldag också: sv och HK!
På hemkunskapen så skulle killarna laga mat åt oss^^ hahha det blev faktiskt en riktigt festlig måltid! Jag tog initiativet att applådera som tack när vi hade ätit klart. hihi^^
haha, o så såg jag och några killar i klassen att Aftereightasken stod framme. Så vi tog några såklart! (jag tror faktiskt att vi fick det) (A) hihi
Såklart tog jag en till Fiia med! :)<3

Så skoj på rasterna med Flickorna! :)<3
hahahahahha!

Goda skratt förlänger livet! :))

Godkänt på So! gjorde provet idag! :D
Och Godkänd på Hemkunskapsprovet om "Tvätt" :D
Stolt på mig!^^

aa, äntligen kunde jag rida Dimona idag med, J***a arm har satt stopp för det nu i några dagar :(
men nu såå!
Har också julpyntat i stallet och på mitt rum. Finfint^^

ikväll blirre mys framför Tv! Idol semifinalen vill man ju INTE missa!

Pusspåeralla!

// Eliina

2 kommentarer: