Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 29 december 2009

bloggning!



20.30









Hej igen! nu har vi ätit kvällsmat, korvarna blev prima fina ska ni veta!
som sagt idag var vi i Ulricehamn och "nyårshandlade" bara jag och mamma det blir lättast så, hehehe. Det är bara vi som tycker att det är roligt att handla! Det är nog så i de flesta familjer att pappan inte gillar att spendera sin tid i varuhus! hihi.
Igår var jag med Sofia, vi va blandannat i stallet och kollade på gamla fotografier i mitt fotoalbum.
Imorgon ska jag vara med Hanna! Vi har bestämmt såhär: Vi ska vara ute först och ta massa fina kort om det är fint väder då såklart. och sen vet vi inte... men sen så ska vi titta på film!
haaha det blir roligt, det blir det alltid med Hanna!
ja, nu är det 13-14 dagar kvar på jullovet och jag ska njuta till fullo!





puss´påt <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar