Min blogg Mitt liv Mina tankar



onsdag 23 december 2009

dagen före dagen...




nu är det inte många timmar kvar! typ... åtta timmar tills klockan är tolv och så ytterligare sju timmar innan jag går upp så det blir.. 15 timmar!
den rosa pennan fick jag i gårkväll, eller jag och Emilia har den tillsammans. Hanna var här idag och vi bytte paket hon fick en DvDfilm av mig och jag fick en jättesöt sparbössa det var en blåko som det sår "slås sönder i nödfall" på! Tack igen!
Steg upp idag vi halv åtta hade kvar mitt nattlinne på mig det är så mysigt^^ och så tog jag på mig jacka o stövlar och gick ut och hämtade hundarna. Det var faktiskt inte alls kallt idag! Det är på tiden att det blir lite mildare nu. Ja och ¨å gav jag dem mat. Och sen värmde jag oboy till mig och satte på TV:n och kollade först på "Vänner" i kanal5 och sen såg jag att Änglagård gick i canal+SF så då kollade jag på den, har aldrig sett den innan men den vara ju jättebra.
sen blev det stallet i två timmar red Dimona å grejade. Det var härligt att äntligen rida igen. Det har ju varit 22- ända tills idag ju. Dimona blev glad också^^
i kväll så ska vi pynta granen! jag längtar men pappa måste komma hem från jobbet först och ta in den från garaget!

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar