Min blogg Mitt liv Mina tankar



onsdag 9 december 2009

lillelördag






Heeej^^

ooo vad jag längtar till Lördag!! ^^ iiihhh... hihihi!
ja, nu är det bara två dagar kvar!!
får väl finslipa mina TRE verser lite :)

Sofia var sjuk idag.. :(<3
Men hon kommer imon igen den lilla sötnosen! <3

idag hade vi en timmes rast typ, då gick jag och Ebba till villan och tittade på MammaMia filmen . Vi satt där och kolla och skratta åt skådespelarna och då ramla Linda och Micka in, hahah Linda du är för bra alltså!^^<3

Imorgon är det matteprov det ska nog gå bra! :) tror jag iaf! haha XD

Red Dimona idag. Mamma och Godie följde med de stod och tittade på oss när vi red på åkern bortanför ån. Mamma tycker att Dimona rör sig så fint och det kan jag verkligen hålla med om!^^

Red inte igår för jag och pappa var på Hockey. O ja det var ju inte så lyckat för
HV förlorade med 4-1 -.- hmm....
Nästa match måste vinnas!! :P

Har duschat, ätit och tagit in hästarna så ska sova gott nu och ladda inför ännu en rolig dag, jag börde var ordentligt trött men jag är superpigg!^^
Det känns bra det!(Y)

Dröm söta drömmar! :)<3

//
Eliina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar