Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 13 december 2009

My BODY



BODY


sko storlek- 40

bh storlek- 65a

string, spets eller hipster - Spets o hipster

mest nöjd med - mage o ben o armar.

minst nöjd med - eeh, vet inte riktigt, jag är nöjd med mig själv!

höger eller vänster hänt - höger!

kär - mmm...<3

skor som du bar idag - mina vita Addidas

rädsla - bli bortglömd

första tanke när du vaknar - oftast; jag vill sova meeer!

när du somnar - ojoj, tänker på vad som har hänt under dagen. Oftast roliga saker!

svär du - hmm.. Ja, inte bra men vad gör man?

sjunger du - tyyp, överallt! mest i duschen!

tror du på dej själv - Jaa

kommer du överens med dina föräldrar - Jajjamän!



HAR DU DEN SENASTE MÅNADEN

druckit alkohol - Nix

rökt - nej

shoppat - yes

stått på scen - Japp

bakat - aa, det tror jag nog att jag har

stulit något - eeh, nej!



HAR DU NÅNSIN

däckat eller varit jättefull - nepp inte det

blivit nerslagen - nej

badat med kläderna på - vem har ib´nte det?



FRAMTIDEN

hur många barn vill du ha - 2 eller 3

namn på barn - åh, finns ju så många fiina namn!

hur vill du dö - lungt o stilla.

hur ser ditt liv ut om 15 år - Lycklig, Kär(förlovad elr nått) och Rik!!!

antal människor du skulle ge ditt liv för - oj...många, dem jag älskar!

antal piercings - bara öronen alltså 2

antal tatueringar - 0

antal saker jag ångrar - det finns nog en lista! xD

MOBIL OCH TELEFON

hur många kontakter finns de på din mobil - 50 elr nått, har ju inte gratis sms så sckickar inte så mkt...:(

vad står de i ditt senaste mottagna sms - det är från Izabell iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar