Min blogg Mitt liv Mina tankar



torsdag 31 december 2009

Nyårsafton




Nu ska det firas Nyår!!

idag/ ikväll med morfar och om några dagar med kompisar!
igår var Hanna här i sex timmar! vi hade så kul! hahah men det har vi ju alltid! haahaha det är så roligt för jag lägger ju ut bilder på BDB varje dag och Hanna som kanske bara lägger ut bild nån gång i månade har typ 30 bilder att kolla på från mig varje gång hon är inne! hahahah, stackarn`
Nästa vecka är jag och syrran hemma själva, det blir kul för då "bråkar" vi inte så mycket när vi är själva och det är ju bra. Syskonkärlek som det heter. Nu blir det väl att ta en banan eller nått och sen göra sig iordning för i kväll, jag ska ta på mig min svarta klänning från H&M !
idag var jag ute och gick med Dimona ocf fotade henne. Hon är så sööt!

Tjohej!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar