Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 6 december 2009

Coolingar på storstan!






















Samma glada visa idag igen! :D

Idag drog jag och Hanna till Storstaden! /Borås
Gud bevare oss! hahahaha
En sak är säker det är svårt att se vad folk har för kön, hahahha. Det har vi konstaterat idag!
det var lite trögt i början att bestämma sig vad man skulle köpa, men resultatet nu efteråt är inte att klaga på^^

Vi tog bussen hem kl 14.10. Vi blev lite stressade för vi kom på att vi var nöjda med shoppingen när vi var inte på Ekohallen so vi små sprang hela vägen, det hade vi inte böhövt ha gjort. Men gjort är ju som sagt gjort. Kul hade vi iallafall för jag klev rakt i en hundskit! Eller Hanna hade kul ÅT mig!!!
Men jag fick bort allt innan vi hann fram till bussen tur nog!
vi bestämde att vi skulle ta en sväng i Ulricehamn också, först gick vi in på Gunnarskonditori^^ det var mysigt där inne, de spelade julmusik!

Sen kollade vi lite i intressanta affärer och jag hittade faktiskt den största delen av mina julklappar i Ulricehamn^^
Vi ringde till min pappa, för han hade lovat att hämta oss :)
Medans vi väntade så hick vi in på ICA och vi gick på ett DVD ställ . Asså kan de inte ha lite ordning i domdära lådorna, XD

Det var våran dag! finns massa mer att berätta men jag tror att det här räcker för nu! :)

Puss på er alla glada! ;)<3



/Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar