Min blogg Mitt liv Mina tankar



onsdag 27 januari 2010

20.52




OnSdAg idag!

Behövde inte sminka mig i morses för vi skulle till badhuset och där är det inte så snyggt att ha mascara rinnandes. Eller det är väl inte snyggt nån gång. Haha
Men se när vi hade simmat så orkade man ju knappt att sminka sig, mina späda armar var helt slut!
Men jag och Ebba blev snygga i alla fall.
Sen mötte vi Malin och Sofia i skolan igen, förlåt igen Sofia!<3 Men jag trodde inte att jag skulle springa in i dig! Förlåt!<3
Imorgon blir det Fia och nästa onsdag Ebba och nästa lördag kalas hos kusinerna!
Mycket på G, men det är så det ska vara , och snart börjar nationella proven med, men det ska gå bra!
Idag tog vi in hästarna redan vid fem Det har snöat precis hela dagen. Uscha!
imorgon blir det skidor med! Hihi

Jag är verkligen jätte sömning, så puss Hej!<3

1 kommentar:

  1. haha lilla gumman det är lugnt ;) fick lite ont bara haha! ;)<3

    SvaraRadera