Min blogg Mitt liv Mina tankar



lördag 23 januari 2010

Din kropp

Hur lång är du: 170
Hur mycket väger du: 45-50 kg
Vilken sko storlek har du: 40
Är du nöjd med din kropp: jaa :)
Skulle du kunna plastikoperera dig: Nej
Vilken ögonfärg har du: grön,blå
Vilken hårfärg har du: blond
Har du lång överkropp: ja
Har du långa armar:jaa
Har du långa naglar: Ibland







Dina känslor, tankar och humör

Hur är ditt humör nu: trött men glaaad
Vad tänker du på just nu: Att jag ska äta Pizza sen, det var jättelängesen!
Saknar du någon just nu: jo<3
Gillar du någon: <3
Är någon kär i dig: <3
Älskar du någon: Hatar du någon: nej, det är ett starkt ord
Hur är du om du är hungrig: blir lätt sur
Hur är du om du är trött: helt borta xD




Dina önskningar

Du skulle egentligen velat heta: Faktiskt nöjd med mitt namn :)
Du skulle egentligen velat bo: vet inte
Din högsta önskan är: att bli yckligt gift och att tjäna/vinna myet pengar
Skulle vilja ha: Massor!

Ditt rum

Vilken färg är det i ditt rum: vitt & blått
Har du en tv i ditt rum: nej, utanför
Har du en dator i ditt rum: nej, tanför
Har du en säng i ditt rum: ja^^
Vilken färg är ditt påslakan: vitt &svart
Har du kläder på ditt golv: nix
Har du tidningar på ditt golv: nix
Har du något annat på ditt golv: inget damm elr skräp! ordning ska det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar