Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 10 januari 2010

Hela släkten hos Irene!

Tack för en trevlans helg!














Hej! fredag och lördag har varit två händelsefullsrika dagar! Så jag har inte hunnit skriva så mycket här men det gör jag nu istället.
I fredags kom caroline på kvällen och vi hade myskväll vid tv:n och kollade på säsongsstarten av Lets Dance. Det är bra att ingen åker ut i första programmet!
Vi hejar på Willy i bygglov! hahaa, näää^^
och när vi skulle lägga oss sen så nattade Caroline Goldie i min säng! hahaha

Morgonen i stallet på lördagen var inte roligt! iskallt var det , 27- herregud hästarna fick vara inne tills 11 och så fick de komma in sen igen vid 17. Det kändes bra för vi skulle ju på kalas sen till Svanström.
Det var verkligen jätteroligt att träffa alla igen. De blir så sällan nu för tiden. Alla har ju sitt eget och vi med, det är ju så det är. Men det blir ju så himla trevligt när det väl blir av!
Älskar min släkt!
Så goa och humoristiska! Lite vin var inblandat också!^^

Tack för denna trevliga helgen alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar