Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 24 januari 2010

Sent inlägg idag, men har gjort annat ;)





God "iskall" kväll!






Fyfyfy! vad kallt det är, alltid nu för tiden. Det är lite för kallt. Bara jag inte ska bli sjuk. Men det var väldigt mysigt innan när jag gjorde fika, lite glass och banan...
M-m pricken över I:et! Och mamma tände ljus och så satt vi hela familje och kollade på Ghost Wisperer och Pretty Woman. Haha, me när jag hade ätit upp min glass så somnade jag! Djuuuupt, är trött förtfarande ju...Men dte är klart det har vart fullt upp hela veckan för min del. Kompisar och skola och hästen och så. Men jag gillar´t

Dimona var duktigduktig idag, Goldie och mamma var såklart med också, hihi en liten hare sprang förbi oss med^^

Imorgon är det skola, men vet ni?
Snart, väldigt snart är det sportlov och då ska jag åka skidor i backen!

Kyss!!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar