Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 19 januari 2010

Det var inte trevligt! Men nu är det över!





TISDAG - en bra dag idag förutom..

att mamma kom och hämtade mig lite före två idag för att jag skulle till Dalums vårdcentral och ta ett blodprov.
Inte kul. Men det är så obehagligt att ta i armen, fingret är mycket mycket bättre!
Men det var lite bra ändå att åka dit för jag kom hem en timme tidigare än vanligt.
Och imorgon kommer äntligen Sofia<3
Resten av dagen har varit "Great" När jag kom hem så tog jag mig lite att äta. Och mamma och jag köpte hushållspapper och potater och lite godis på macken innan vi åkte hem. Så godis har jag ätit med.
Sen blev jag sugen på att gå med Dimona en sväng, så det gjorde jag! Vi gick förbi en ny sak,typ en telefon grej som Dimona självklart var rädd för. Men jag hade lite morötter med mig så det ordande sig. hahaha.

Puss/ Eliinaa<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar