Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 23 februari 2010

Busigt! xD

jag e cool!:P
Hejsan!

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag! Vet inte riktigt var jag ska börja men..hm..såhär blir nog bra: Matteprovet gick bra! Det trodde jag verkligen inte, jag vet inte än vad slutresultatet blev. Men jag tror att det blev hyfsat bra :-) Jaa, och sen jobbade jag och Ebba med lite SO. Och jaa, sen bar det av till ett hemligt ställe med Sofia! xD Herrgud, vad dissad han blev! stackar´n, hihi. Men Sofia ville ju bara prata med Marcus :) Så det kan gå^^
Japp, och sen på bussen hem hade jag och Hanna sköj som vanligt! Hahha. Och så bestämde jag och Maria att vi skulle ut och gå vid sex. Men fy vad kallt det var, fast vi pratade så mycket att helt glömde bort att dte var iskallt, nästan^^. Du är alltid rolig att vara med Maria :) Du Är Bra! :D
Vi gick långt med jag var inte hemma vid dörren förens efter sju. och då duschade jag och åt . Ánd now är jag här!
+ Hahha, jag hittade min No-anteckningsbok idag med, I No salen ;) Bra Elina! Haha

Puss <333