Min blogg Mitt liv Mina tankar



måndag 15 februari 2010

feel little sick, but its better


ÄLSKAR DIG SOFIA<33 Bästan forevaaa!














Hej!

Ett sent inlägg blir det idag för jag har faktiskt inte satt mig vid datan förens nu :O
Igår och idag har jag faktiskt haft ont i halsen. Men det är på väg att släppa nu hoppas jag! Så idag har jag inte gjort så hemskt mycket. Gjort det jag orkar.. ehh... och lite till ;) Haha. Men igår innan jag fick riktigt ont i halsen så var vi hela familjen ute och gick en långpromenad, det var mysigt :)

Sportlovsvecka nu ju. Så jag måste hålla mig frisk. Sjuk kan man vara när det är skola! Haha
Imorgon ska jag och mamma till stan och handla lite. Eller jag ska handla medans mamma är hos tandläkaren.
Och på onsdag ska jag och min kusin åka i backen, kvällsåket bestämde vi :)
Torsdag ska det shoppas kläder! <333 IIIhh<3
Och så ska Sofia ringa mig en dag. :)

Sen vidare får vi se vad som händer. Dimona ska hinnas med också, vill verkligen sätta igång och rida nu! Åhh, vad jag längtar. Men jag fryser så himla lätt så just nu går jag bara med henne. Inte mycket träning men det är mer än inget :-)


JUST NU ~

jag älskar Top Model !

och jag behöver köpa foundation!


kisses Eliina<33