Min blogg Mitt liv Mina tankar



måndag 1 februari 2010

Första februariiii


Det började när jag kom hem. Att jag blev glad igen alltså. För på morgonen var jag jätteglad tills - det kommer att lösa sig.... Jaja, men nu är jag glad igen! Hihi
Om ni vill läsa om min dag så kommer den här
School först som vanligt, men det var kulit idag iaf. Men min rumpa vill jag ha ifred tack! han det handlar om veet! Trooo mig!hahha
Sen på bussen hem hade jag och Hanna och Linda skitroligt, fatta inte vart vi får allt ifrån!
Hoppas att pajen blev god Linda?
Och när jag kom hem
Åt jag

Tränade i vårat "hemmagym" så underbart!

Stallet

Duscha

lagade mat till hela familjen

datorn

Snart ska jag då gå och lägga mig men inte riktigt än! Hihi

Hoppas att alla har haft en fin dag!

XOXO / Elinaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar