Min blogg Mitt liv Mina tankar



torsdag 11 februari 2010

Mest glad, men lite sorgsen



Hejsan!








Startade dagen idag med Nationella prov i tre timmar. Hade med lipsyl och "MER" så jag klarade mig. Det var lite svårt att komma igång men när jag väl började skriva så glödde pennan!
Jag trodde att jag skulle ha riktigt ont efer skidåkninge igår, men faktiskt inte. Det var en lättnad :-) Hatar träningsvärk. Stackars Ebba var sjuk idag :( Krya på dig gum!
Men Sofia, Malin, Tinna och jag hade kul! Vi hjälpte bland annat rektorn och städerskoran att städa idag! Duktiga oss!
Och Linda och jag hade våran vanliga skrattstund på bussen!

På eftermiddagen så åt jag och kollade på DH och sen blev det stallet! Imorgon blir en bra dag för det är fredag och idrott. Och på kvällen blir det mys med familjen!

det enda sorgliga idag..min mormor skulle blivit 73år o hon hade levat. Älskar dig Mormor.

<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar