Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 7 februari 2010

Söööndaaag (=


Söndag

Hejsanpåer! jag ska faktiskt erkänna att jag har sovit två timmar nu på
förmiddagen , från 10-12 hihi. För jag var så trött . Igår kom vi hem 00 och jag gick upp kl 7. Jag vaknade faktiskt 6 så då förstår ni.

Idag har jag hunnit med stallet och sen i eftermiddag så ska jag gå med min gosehäst lite.

Snart är det middag här med. Det doftar gått nerifrån. En vecka kvar i skolan sen är det sportlov! Jahg har redan bestämmt med både Malin coh Johanna att vi ska åka i backen. Johanna och jag ska nog åka på onsdagen. Malin och jag sak bestämma en dag. Men redan nu på onsdag så sak jag åka med Malin och Ebba! Träningsvärken börjar gå bort nu. (äntligeeeen! )



Ha en "chill" dag <33


xoxo / little mee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar