Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 16 mars 2010

Elinor i detta inlägg


Massa Elinor :P

Nämen tjenaa!
Tisdag idag och de har varit ytterligare ett Nationellt Prov. Idag var det i engelska, det gick bra känns det som, det är vad man får tro och hoppas på ;D
Mmh... i snön blev man utkastad med ja. Men de får igen! Och det är tur att det finns toaletter att gömma sig på, Hahaha.
Och Ebba har lärt mej att göra en tuggummibubbla "inuti munnen" så att det knäpper högt ni vet.

När jag kom hem, denna veckan är det inte lika kul att gå hem för Linda och Maria och Micka är på prao. Men som tur är går Albin och Emilia med mig på samma väg, fast jag cycklar för jag har ju längre hem :D

Dimona var även hon på strålande humör! Allt är bra i mitt liv för tillfället! Och bättre blir det för ikväll är det Desperate Housewives!

Puuuuusss från miig <3