Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 21 mars 2010

Mumsigpudding! ^^)






















HejsanHoppsan <3

http://www.youtube.com/watch?v=Iu4NcgQZucE

Just i detta nu sitter jag och lyssnar på Paula Abdul med Straight up ^^
Riktigt bra :)

Igår blev det inget bloggande för min faster och kusin Tony var här hela kvällen, det var riktigt trevligt för vi träffas inte alltför ofta.

Jopp, igår så målade jag även mina naglar rosa :)) Bara så ni vet, anteckna det i eran anteckningsbok vetja!

Och jag har ridit Dimona både lördag och söndag, massor av galopp! Men den tokan har också ett visst sinne för humor, hon vill gärna vända och hon är ju då nära att få av mig med på kuppen! Men hon lyckas inte!...Jag och mina långa ben håller ihop! :DD

Nu för en liten stund sen så duschade jag allt (håret och kroppen) haha ^^)
och så fikade vi Chokladpudding. Smarrigt!

Så puss på det! :DD