Min blogg Mitt liv Mina tankar



onsdag 25 november 2009

25:e idag... :)






ChaCha^^

Dagen startade som vanligt i sängen, hahha gör det ju alltid.
skola sen med de bästa! massa skratt och roligheter.

Jag, Sofia och Ebba gick till Ica. jag köpte en jordgubbstång..mmm :)
Och så kollade vi på Robert Gustavsson "Fullpackat"
den rekommenderar jag!
Och på tal om svåra ord så hade vi svenska läxa som jag inte hade tränat på men jag fick ända typ bara 3 fel! :) hahaha
För några dagar sen så var jag jätte trött pga förkylning.
Min kropp ville inte sammarbeta med hjärnan, jag orkade ingenting.
Men nu är allt som vanligt igen, jag är pigg o frisk.. ja allt detdära XD

När jag kom hem så regnade det så och Dimona stackarn var jätteblöt så jag beslöt att jag inte skulle rida idag,
jag rider på fredag istället :)

(för jag är hemma för vi ska på begravning kl 13.00 )

hoppas att det inte regnar då... :)


Men jag grejade iaf i stallet och tog in hästarna lite tidigare för att det regnade så... skitregn!
hahhaahaa

Jaa, nu sitter jag här och skriver om dagen. Och så tittar jag på Vintergatan, ni vet julkalendern för några årsedan, det är så mysigt.
Hela julen är så mysig!! ;)

Snart börjar ned räkningen till Julafton! Läängtar!!

Lev väl :) <3

/ Eliinaa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar