Min blogg Mitt liv Mina tankar



torsdag 26 november 2009

Vilken dag!












Tjah!! :)

skolan idag... OMG!
så kul har jag nog aldrig haft på en mattelektion, jag har nog aldrig gapflabbat på en mattelektion!! :P

Malin Klockren! <3
Sofia Klockren! <3
Ebba klockren! <3

ni är underbara flickor! :)<3

jag och Malin kunde inte vara idag:( Malin skulle ta den förbannade grissprutan, hoppas det gick bra :)<3

Men vi träffas ju alla hos Ebba på Lördag! :)
kan knappt vänta, vad kul det ska bli! :)

mm, men idag så kunde jag i stället gå på Luciaövmingen,
Linda bah:
-Stämningen frågetecken...hahhaha
för stämningen var lite sådär..
de kunde inte bestämma hur det skulle sjungas i en låt... hahhaah XD
men det blir nog bra !

Ha det så bra nu alla glada ;)<3

// Eliina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar