Min blogg Mitt liv Mina tankar



onsdag 2 december 2009

Äntligen, imorgon är det slut på det stillsamma!




















Hahaha! imorses när jag tog febern på mig själv så måste det ha blivit något fel för det visade på 35.6! ett stort fel!
som tur var när jag tog nu ikväll så visade det på 36.7. hehe.
så imorgon blir det skola, och det är tur det för vi ska till Tingsholm, och jag kan ju inte låta stackars Sofia gå där själv :)<3.
Och sen på eftermiddagen så ska jag göra So-prov.

I helgen bli det mycket. För jag har både bestämmt med Sandra och Johanna att vi ska julhandla.Och så idag fick jag ett sms från Hanna. Hon undrade om vi kunde handla ihop. Men det är ju faktiskt två dagar så det ska nog gå! :)

jaa, nu ska jag ta och duscha för jag luktar "sjuk" och sen ska jag ut till min häst! :)

XoXo/

Eliina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar