Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 1 december 2009

FöRsTaDeCeMbEr




Waking up for a day home, after a long night.



ja, sjuk blev jag också efter svinsprutan.
Fastän att jag absout inte ville det! -_-
Sov i tiominutersperioder i natt, hade frossa och jätteont i armen. Jag känner mig jätte skör och konstig. Kan bero på att jag hade 38.8 i feber :(
Imorgon sa mamma att jag ska vara hemma med. Men på torsdag vill jag verkligen gå till skolan för vi ska till Tingsholm på morgonen och kolla lite på programmen vi har valt att gå till och få mer information :)

dagens låt: Beyonce, im a single lady
dagens film: julkalendern Ronny o Julia och massa amerikanska komedier.
dagens mat: VARMoboy , jättelite potatismos o fisk, ett grönt äpple :)
dagens "jag vill": inte vara sjuk!!

Men idag blir det nog att jag kan kolla på DesperateHousewives ska ju inte upp till skolan imorgon.
Det är ju bra iaf :P


kärlek i massor/


Eliina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar