Min blogg Mitt liv Mina tankar



måndag 21 december 2009

för läsälskare!


God middag`` !



Det är fortfarande väldigt kallt i sverige. Minns inte att det har varit såhär kallt? inte på väldigt länge iiallafall. Nu sitter jag här och lyssnar på
"Vår julskinka har rymt" den är verkligen stämningsfull. Den finns både med
Werner & Werner och Alvin och Gänget! den absolut bästa är ju Alvin ! hahaha
Har idag varit ute i stallet och skulle blandannat mocka Dimonas box men den var redan mockad, Tack Nina!
Så jag strödde och gjorde iordning det andra. När jag var klar i stallet så begav jag och Goldie oss ut i backen.

Så härligt med fartvind! Men, det var jättekallt idag också, inte så kul! men vi var nog ute i en halvtimme iallafall sen kände jag inte längre mina fingertoppar och kinder så jag bokstavligen kuta in med Goldie i hälarna och vred på duschen! det var ljuvligt att känna sina kroppsdelar igen!^^ hahaa!
Morfar har varit här idag och lämnat en julblomma till mamma. Det är en tradition som ett tack för att han får komma och fira jul med oss! Det förstår jag inte riktigt för det är ju klart att han alltid får komma! Min Morfar juu! ^^
Nu luktar det mat här i huset! mmm är hungrig.
Hoppas ni mår lika bra som jag!


Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar