Min blogg Mitt liv Mina tankar



söndag 20 december 2009

Sweet Sunday !

Min överskrift är riktigt finurlig idag för vi ska nämligen göra julgodis! ^^
Och granen den är hämtad från skogen, en riktigt fin blev det iår!


Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 7? Ebba nej! bara som kompis isf! hahaha


Brukar du hänga med nummer 19? isabella, ja vi pratar mycket i skolan iaf!


Gillar du nummer 26? Ludvig !!!


Är 15 din bästis? Gabriel är min kusin!


Älskar du nr 10? Emilia, det är min syster ! det är klart!


Är nr 20 bra? Izabell! Jaaaaaa


Har du träffat nr 9 i veckan? Mig själv ! Ehh, jaa

Har nr 16 gått i samma klass som du? Hanna, nej men har gjort! Bästa´n

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Morfar, nej han är änkeman...<3



hihi det var ju skoj` hhhahahaa!




Storkram och Hejdåå` < 3



... =) ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar