Min blogg Mitt liv Mina tankar



torsdag 17 december 2009

Nu är det bara en enda vecka kvar!




Hej på er alla trevliga glada ! ;)

Var i skolan idag. Det va inte tråkigt och det gick absolut inte långsamt. Det gick fort och smärtsamt! Hahaha.
Men det ska ändå bli skönt att vara ledig i tre långa härliga vinterveckor, jag hoppas på massa snöö! Så att jag kan åka skidor,pulka och snowracer. Kanske ska prova att åka efter Dimona? hmm, tåls att tänka på.
Isåfall tillsammans med Ebba!
Jo, en sak är iallafall säker och det är att jag och Sofia ska vara minst en dag hos varandra vi umgås inte på fritiden, för vi är ju med varandra varje dag i skolan så det är väl inte så konstigt och vi bor ju ganska långt ifrån varandra också.
Men på lovet ska vi ha skoj ihop. Hihi längtar!
För du är bäst Fia!
Nu ska jag och mamma gå ut till de stackars hästarna och ta in dem så att de inte fryser fast.
imorgon kl fem är det filmtime hos mig!
Hanna, Izabell, Linda, Maria,Josse,Linneorna, Julia och Emilia kommer! Vi ska se på Luciatågsfilmen, av min pappa :)
Det ska bli så roligt, jag kan knappt vänta!
hihi det blir popcorn och coca-cola o saft! mmm... :)

Ses senare om jag har något mer att skriva!





// Eliinaa <333


_____________________________________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar