Min blogg Mitt liv Mina tankar



onsdag 16 december 2009

Lite frågor om miig


AVSLUTA MENINGEN
Jag har insett att... ingen är så snygg som jag! haha
Jag pratar... väldigt mycket, och oftast högt!
Jag lyssnar på... bra musik, alltså glad musik!
Jag tycker om... alla mina vänner o min familj och ja det mesta!
Mina bäst vänner är.... Hanna, Sofia ... och massa mer!
Jag avskyr när folk frågar... jobbiga frågor som anntingen inte har ett svar eller ett jätteenkelt svar.
Kärlek... är så underbart!
Jag kommer alltid att... försöka ha roligt varje minut!
Jag är hemligt förälskad i... hihi<3
Sist jag grät var... det var inte så längesen..
Min mobiltelefon är... lila och snygg!
När jag vaknar på morgonen vill jag... anntingen somna om eller gå ut o leva livet!
Innan jag går och lägger mig... så bortsar jag tänderna?
Just nu tänker jag på... att det bara är en dag kvar i skolan för lovet!
Ikväll ska jag... ta in hästarna och kolla på film elr nått!
Imorgon ska jag... ha roligt sista dagen i skolan!
Jag vill verkligen vara... typ 18 hela livet! hhaha
Jag har aldrig haft... en nära döden upplevelse , det är väl bra!
Det roligaste jag vet är... att skratta tillsammans med människor!
dryck jag gillar är... jag drar till med coca-cola haha!
På helgerna brukar jag.. det är olika varje helg.
Den dummaste kommentar jag fått är... jaa.. vet inte riktigt
Den bästa kommentar jag fått är... det finns väl många!
Jag ser fram emot... Julafton och att åka skidor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar