Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 15 december 2009

Sjuksjuksjuuuk.




Tisdag 15 december !

















Då var man sjuk igen. Är väl inte så konstigt för mamma och pappa är jätteförkylda. Var i skolan till lunch sen ringde jag hem för jag somnade nästan på tyskan. Och så hade jag ont i kroppen. Jag fryser jättemycket nu, inte så bra det. Ska inte klaga och tycka synd om mig själv mera. Men så är det. Stackars Sofia åkte åckså hem. Krya på dig gummsan! Jaa, när jag kom hem så åt jag frukt, bra med c-vitamin vet ni!Och så har jag druckit varmt, te och oboy. Det lindrar för stunden iallafall. ja så nu ska vi väl snart äta kvällsmat. Åh, det är så tråkigt att vara sjuk, man kan inte träna inte rida och inte ha något roligt...
Men snart är det iallafall Julafton. Hoppsan! Nu kom jag på att jag ska se på Julkalendern, det är såå mysigt.
det var allt för stunden.

PussHej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar