Min blogg Mitt liv Mina tankar



fredag 22 januari 2010

19.30




A very good day!

Hihi, kläderna är dem som jag beställde från H&M och de kom redan idag! Mamma kom och hämtade mig när jag slutade vid 13.00 så då hämtade vi upp paketet på macken. Haha men jag fick inte åka med hela vägen hem för min cykel står ju vid macken så jag var ju tvungen att cykla hem. Lite svårt nu när det ligger snö på vägen igen. Men det går! Har inte kört vält än iallafall!
Skidor med Ebba idag på morgonen var grymtskoj! Haha, jag är bäst på att hoppa med längdskidor. Och Ebba bara kollar på,och så sitter hon när hon åker, jag måste lära henne! Hihi!
Sofia och Sofia var o kollade på Uddetrop idag, så de var lediga, orättvist! Hehe
Men jag och Sofia ska vara på söndag!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit ute i stallet och tagit kort och duschat o ätit lite godis. Och nu ikväll blir det mer godis till Let´s Dance! Undra vem som åker ut idag? det enda sättet är att kolla! Så det ska jag göra nu snart!

Kyss!<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar