Min blogg Mitt liv Mina tankar



torsdag 21 januari 2010

Mariiia!<3




En vanlig Torsdag? Nej, Absolut inte!

Skolan var rent ut sagt helt otroligt rolig! Har typ aldrig varit så rolig! Jag säger bara ett ord BÄVER! hahahaa.

Idrott på morgonen var härligt! jag och Ebba och Sofia åkte skidor, Och Malin var med såklart!

Sista lektionen var elevensval, jag har Bild, det har jag nog inte berättat här men det har jag iallafall och bildläraren tyckte att jag skulle satsa på ett MVG så det ska jag göra nu! Hehe

På bussen hem bestämde jag och Maria att vi skulle vara på eftermiddagen, helt spontant och vi hade verkligen jätteroligt! Saknar de gamla goda tiderna när vi lekte i skogen för jämnan. Affär lekte vi ofta med! hihi Vilka minnen!
Idga så gjorde vi bla ansiktsmask och så bakade vi och åkte spark! <3

Nu ska jag prata lite med alla möjliga och sen packa idrott för imorgon och så ska jag göra min goda äppleblandning med oboy!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar