Min blogg Mitt liv Mina tankar



måndag 4 januari 2010

Min dag!




Måndag 14.45

hejhej! hoppas att alla mår bra! det gör iaf jag! Ikväll är det ju fest med flickorna! ååh vad jag längtar! vi ska se på film o laga mat och kanske ha ett litet snöbollskrig! vem vet ? ^^
denna veckan är jag o syrran hemma själva för mamma och pappa jobbar, stackars dem.

igår var jag o mamma i jkp! vi hade jättekul verkligen! jag älskar min mamma !<3
jag köpte kläder o en kopp på Ikea, rosa såklart och även en till Desperate Housewives fyran så den sitter jag och kollar på i sträck nu! nä skoja bara men jag skulle kunna! Men jag är så duktg att jag inte sitter vi varken TV elr dator så väldigt mycket, Jag har massa annat att göra,
men visst är det gött o slappa ibland? ^^
Nu ska jag nog gå o bestämma vad jag ska ha på mig i kväll!

My best to all of youu!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar