Min blogg Mitt liv Mina tankar



tisdag 5 januari 2010

Tjejkvällen!


Tack för en jättetrevlig kväll! Vi fem har aldrig en tråkig stund ihop. Älskar er!
Vi kom till Hannas hus vid sextiden. Vi slog oss ner i soffan o kelade med Hannas hund Molly, hon är så gosig så det finns inte!
Sen berättade vi om vad vi hade gjort på lovet o om massor av andra intressanta grejor!^^
Vi lagade även mat ihop - Tacos! super gott och super trevligt!
sen när vi var mätta i magarna och ögat hade fått sig en god syn så satte vi oss vid Tv. hahaha, men innan det så sprang jag och Sofia runt och tog en massa kort! Mest på oss själva såklart!
Och se tittade vi på "Pretty Woman" Den rekomenderar jag verkligen, den är jättebra!

Tack igen tusentusengånger! Och det bästa av allt är att dettta absolut inte var sista gången för vi ska ha sådana här träffar tillsammans ända tills vi döör! ^^

ÄLSKAR ER !! <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar